Rapport från OOO

Det går framåt! Jag vet numera med säkerhet att bordet jag staplade sakerna på också har en bordsskiva - jag kan se den! Inte överallt, men här och var. :-) Blommor har fått en plastback och band likaså, de får jag detaljsortera senare. Har lite funderingar kring framför allt bradsen, funderar på att hälla alla "vanliga" i samma bytta så man kan sitta och rota, men är rädd att behöva rota för mycket då.. det är ju inte så svårt att stoppa tillbaka dem eftersom jag plockar fram lilla asken med de jag ska ha, så det får nog vara som det är. Ska dock rensa, för annars får jag inte plats med de som ligger kvar ute på bordet :-)

Nu är det slutsorterat för idag, det blir en lång jobbedag i morgon också. Möte på morgonen och halvsent hembesök på eftermiddagen (och en massa däremellan, men det är de två som sätter "ramarna"), så jag kommer dra över några minuter i morgon. Men det löser jag på torsdag och tar en sovmorgon. Eller sorteringsmorgon kanske man ska kalla det :-)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lokeolivia

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2008-10-06 @ 13:35:52
URL: http://lokeolivia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0