Regndroppar

Passande nog har jag fått ett te som heter regndroppar av mamma...



Regnet skvalar ner.. säkerligen bra för trädgården, men jag tycker mest det är blött och kallt. Å andra sidan, jag slipper iaf släpa ut slangen och vattna :-)

Har samlat ihop lite foton som ska framkallas, ska bli härligt att ha lite nya foton att leka med. Flera av dem har jag redan skisser till, passade på att fundera när jag vilade middag när vi var i Lodi (Italien) så det ju passar ju bra att framkalla dem nu när sambon är i Italien igen.

Nu ska jag hämta Y och sen blir det nog en pysselstund, hon har längtat så efter att få prova sin vinst från Pysselgården, den hon vann för kortet på Kort i Fokus cybercrop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0