Sneakpeak...

Just nu står jag och packar månadens kortmakeri- och bandpaket... så därför tänkte jag ge en liten sneakpeak på kortmakeripaketet som ligger här framför mig! :)

image361

Bandpaketet ska jag göra basen till i kväll, så är det färdigt att skickas ut om ett par veckor!

Tyvärr kan man inte beställa den här månandens paket längre, men det går bra att beställa kommande paket hos oss på Apidae/Sykompaniet! Paketen är alltid lika roliga att göra, det är lite klurande och fixande och det tilltalar mig. Jag har funderat ut ett antal teman till resten av året, och har redan börjat samla spännande dekorationer, häftiga band och fräcka papper. Med mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0