Två layouter

Jag har gjort klart en till från Scrapeventet, men inte lyckats fota den förrän nu...



Allt material kommer från Making Memories-kursen. Så här såg Y ut om benen hela sommaren, och den här sommaren kommer nog se likadan ut. Känns som ganska hälsosamt ändå med blåmärken och skrubbsår - det betyder ju att hon är ute och leker och hoppar och far!

Nästa gjorde jag häromdagen, det är Y och hennes mormor som gör köttbullar:



Materialet hade jag plockat ihop till ett page-kit till eventet, sen var det lite dekorationer som togs bort (alla jag hade med mig, typ...:-)) och en del som lades till, men papper och grundtanken var klar, så det blev en snabb layout. Tror inte det tog mer än max 45 minuter, om ens det.

Sen har jag lite kort på gång, men inget jag kan visa än. Jag är hemma med feber och skruttighet så mellan varven pysslar jag en liten stund. Det är ungefär vad jag orkar just nu... har sovit middag en gång idag, och skulle nog behöva en gång till, men nu är det snart dags att hämta Y så jag får väl ta mig en tupplur i soffan medan hon tittar på TV eller något.

Kommentarer
Postat av: tris

Såna sommarben hade jag också de första 15 åren :) Härliga LO's!

2008-05-29 @ 19:59:14
URL: http://triscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0