Uppdatering om OOO...

Det fortsätter att gå framåt! I går lyckades jag baxa ut allt från pysselrummet - eller ja, ALLT var det ju inte men det som stod i hyllorna ovanför och på bordet och på diskbänken (utom cardstockförvaringen) bars iaf ut. Det är en helhög garderob och ett ovanskåp kvar att sortera, men det är ett kommande projekt och ingår inte i den här delen av OOO. De två överskåpen över diskbänken gick jag över häromveckan och rensade ut en del så det får duga.

Kan ju konstatera att jag har en del saker.. det fyller ett helt bord plus en del av golvet under det! Plus de lådor jag har på soffbordet för saker som ska BORT på ett eller annat sätt..

Förvaringslösningarna börjar ta form, ska grovsortera några saker till och se vad de behöver för attiraljer, sen blir det nog en tur till Ikea igen. Behöver två vita Kassett tidskriftsamlare och tre vita Glis (den större modellen) än så länge, och troligen behöver jag några Samla också. Måste provmäta stora Kassetterna också för att se om det kan funka som stickers/thickers/rubon-alfabetsförvaring... Det är mycket att tänka på!

Förhoppningsvis kommer det lite bilder i kväll, håller på att ladda kameran nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0