Hantverksmässan

Det är så kuuuuul!  Har sålt en hel del av det jag hade med mig, tändstickaskarna är klart populärast. Korten går sådär, så ska jag stå fler gånger ska jag satsa på fler småsaker att sälja - flaskkort, större tändsticksaskar, julklappsetiketter, små blomkort osv. Man kanske inte ska bestämma sig 8 veckor innan bara, det blir lite stressigt. :)

Jag har dessutom hunnit göra 4 kort (och sälja ett av dem), tipsa ett par personer om saker till MCP-teknik, inspirera några till att börja göra kort och dessutom hinna säga hej till flera "kändisar" - kul att träffas!

I morgon är en dag till, ska bli spännande att se hur det går då... men först ska jag njuta av mammas supergoda äglstek och mysa med dotran och sambon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0