Lite gammalt

I väntan på att jag skapar lite nytt att visa upp (samt dagsljust att fota det i...:)) så tänkte jag visa upp några gamla layouter. Det har ju varit mest kort på sistone så det kanske kan vara dags med lite sånt!

Idag tror jag vi kör lite jultema - det är ju trots allt första advent!



Vi har aldrig någon vanlig gran - bara knasiga granar. Den här gjorde jag för några år sedan, och det är nog dags att göra en till med nytillskotten. Det blir minst en knasgran varje år...:) Årets första ska jag börja på i kväll - en nålfiltad gran!



Julen 2001 var en ganska jobbig jul, men det blev en gran ändå... layouten gjorde jag snabbt som attan för att visa upp papprena på en mässa där jag hjälpte Monica, på den tiden hon hade butik.



Inte direkt-julig kanske, men tagen på julafton när Y fick sitt första smålego. Storebror var behjälplig och började genast bygga, det märktes han hade legogenen kvar...:)

Och så en med sånt väder de har längre upp i landet , men inte här i Skåne:



SNÖ, eller som Y sa MÖÖÖÖÖÖ...:) Liten fjoppa leker i snön, tror hon är ungefär 2 år på bilden. Och nu är hon snart 5! Jag-hinner-inte-med!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hiii vilken gran.

Kram

2008-12-04 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0