Julkort del 9

Jaja, vi tar väl lite julkort till...



variation på ett tidigare tema - här med blått också istället för enbart svart och vitt. Cardstocken är blå och glitterlimet är ljusblått. Syns bättre i verkligheten... Pappret är Prima Paintables, och det är sååå läckert i tyngd och struktur.



Och en variant med rött.



Lilla Magnolian fick sällskap av en bit punchinella och en läcker blomma.



Landstokens tomte fick sällskap av tygrenar - bara SÅ läckra. Sådana fick de som prenumererar på Apidae/Sykompaniets kortmakeripaket...



En räddad snögubbe - han fick färg på nederdelen men det syns inte så här! SKylten har fått krackeleringslack, blev ganska tufft.



Och en liten hÄngla med både paket och kort.



En räddad snögubbe till...

Och det var allt för den här gången. Idag har jag hittills gjort 6 bröllopskort när jag satt hos Monica och pysslade, och det är ytterligare ett femtontal på gång. Nästa uppdatering riskerar med andra ord bli bröllopskort istället :)


Kommentarer
Postat av: Monicao

Hallå du!



Tack för idag.

Kan säga att det gick inte att fota korten jag gjort och jag hade inga på lager som jag kunde lägga in.:o(((

Men men imorgon så kommer ett gäng.

Till er andra så har jag haft äran att se bröllopskorten och de är så vackra.



Kram Monica

2008-10-18 @ 18:09:28
URL: http://scrapparenmonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0