Bokmärken del 1

Som kanske nämnts så är det bokmärken på programmet just nu. Har lyckats fota om de första nu, första omgången foton raderade jag från kameran när jag läst in dem i bildbehandlingsprogrammet hos föräldrarna och sen flippade något ur och de gick inte att spara. *morr* Men nu finns nya bilder, så här kommer del 1!



Ett är gammalt inser jag nu, och ett är ett omgjort gammalt. Men de andra två är nya. :)



En liftning på ett jag gjort tidigare, och då blev det fyra varianter.. plus en som inte är fotad än. Tyckte det behövdes något till hårdkokta deckare :)



Några med pojkar på iaf, och så lite flickor.



Å så några söta till.

Mer kommer i morgon eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0