Bröllopskort

Nu har jag lyckats fota 6 av bröllopskorten jag gjort. Ytterligare ett ligger på tork och tre ska strax monteras. Jag har hunnit färglägga motiv till fyra dopkort (tre pojk- och ett flickkort) under kvällen också, men de hinner jag nog inte montera i kväll :)

Här kommer gårdagens och dagens skörd så här långt!



hÄnglar färglagda med ProMarkers, papper från DaisyD's som jag fått från Stämpelgården. Band från Apidae/Sykompaniet.



hÄnglar igen, färglagda med Promarkers. Den runda stämpeln är från Aud.



Fler hÄnglar... Promarkers igen, punchinella som jag fick i födelsedagspresent och biljett som jag skrivit ut från ett ark som jag fått från Mirabyll (fast med ändrad text).



Nu en InkyWings-stämpel (jag vet brudparet kommer därifrån och jag tror texten gör det också), som omväxling! Däremot är det ProMarkers igen, men det beror på att MCP-varianterna ligger bakom ryggen på mig och ska monteras i kväll. Eller i morgon.. Försökte hålla kortet lite stilrent, som omväxlande till mer gullenuttiga hÄnglar, får se om det är någon som gillar det!



hÄnglar och biljett igen. Lite hjärtan och blommor för romantiken skull!



Och så sista hÄnglarna ut för i kväll! Nu med lite mer studs i så det fick bli rött och grönt. Blev rätt bra att sätta biljetten över blomman så där, det känns inte lika blommigt då.

Så, det var allt ni får för den 25-öringen - men det kommer säkerligen mer i morgon!

Kommentarer
Postat av: Betty

Superfina kort du gjort. Ska ha pysseldag i morgon, och bla göra ett bröllopskort till ett bröllop vi ska på,nästa helg. Passade perfekt att kika in här och få lite inspiration.

Kram och godnatt

2008-09-06 @ 23:45:01
URL: http://bettywahlborg.blogg.se/
Postat av: Fanny

Gud vilka fina kort. Dom är helt underbara! Man blir helt kär i dom! :)

2008-09-06 @ 23:50:08
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Cath.

Jättemånga fina kort har du gjort! Gillar speciellt det lila kortet!

Ha det gott!

2008-09-07 @ 11:51:12
URL: http://cathspyssel.blogspot.com
Postat av: carina

VAD många och VÄLDIGT snygga kort du har gjort....

2008-09-07 @ 23:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0