Dopkort - del 2

Här kommer så de utlovade dopkorten i del 2! Det blir bara två kort den här gången, ett kan inte visas än och tre är bara halvfärdiga eftersom jag fick beställning på tre kort till när de såg de andra jag hade gjort :-)

Håll tillgodo!



Tyvärr lite suddigt i fotot, men man ser principen. MCP-teknik igen, och så kunde jag inte låta bli blommorna... :-)



hÄnglakillen är färglagd med ProMarkers och pappret kommer från en swap jag var med i - det gick runt ett kuvert med allt möjligt i och jag norpade åt mig de här papprena. Passade ju perfekt nu när jag ska göra dop- och babykort. Pappret föll en kollega i smaken och ska finns med på ett av korten hon beställt.

Nu ska jag fortsätta med mina bokmärken. 12 st är färdiga och ska fotas så snart kameran är laddad igen, och jag har en hel hög som ska monteras och dekoreras så det ska nog hinna bli några idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0