Mer bröllopskort

Fem bröllopskort till blev det, och jag hann fota dem innan ljuset försvann. Dopkorten som gjordes under i går eftermiddag och kväll däremot, de får ni vänta på eftersom det blev för mörkt. Men det kommer i kväll det!

Här kommer så korten!



En ljuvlig stämpel som jag lånade av någon (Carina?) vid något  tillfälle.. så jag satsade på lite romantiskt.



Ett till mer romantiskt ljuvt... stämplar från Inkywings.



Inky-stämpeln igen. Den här gången ackompanjerad av en dubbelblomma monterad med pärlfloss och sheer ribbon. Litet tips: Knyt ihop band o floss med lite sytråd innan du sätter fast det på kortet, limma sen fast blomman över. Då ligger de STILL när man ska få dit dem :-)



Ett betydligt mer rosa kort. :-) Pappret är egentligen dotterns, men jag fick en bit. Tyckte texten passade så bra! hÄngla-stämpel och så en biljett och lite Prima-blommor som fick bli dekoration.



Den otroliga stämpeln igen. Nu har jag inte fler uppstämplade...:-( Här satsade jag på en lite mer vintage-look, med lite slitet och så där. Tänkte det skulle ge känsla av "mormors bröllopskort" ungefär :-) Spetsen är färgad med en fluid chalkdyna (creamy brown) eftersom den var alldeles för vit...

Så, det var allt för nu. Dopkort kommer som sagt var i kväll (om inte blogg.se bråkar med mig igen, i går kväll kunde jag inte ladda upp bilder...), så håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0