Och så några julkort

Jodå, jag är igång med julkorten OCKSÅ. De här började jag dock på för ett par veckor sedan när vi hade pysselträff, och jag gjorde klart dem mellan varven med bröllopskorten. :-)

Båda korten är gjorda med underbara stämplar från Cards of Maria. Vill du se fler alster så kika in i vår inspirationsblogg där!



En färgglad liten juldrake! Som vanligt är det mina älskade ProMarkerpennor som fått stå till tjänst. Och jag tränar på med punchinella, tycker bara det är så svårt att klippa det så där snyggt som andra gör :-)



Och så den underbara julkulan! Mycket användbar för både julkort och vinterkort. Det syns inte på bilden men snöflingorna som faller i kulan är blingade med lite glitterlim.

Och nu ska jag göra färdigt det sista bröllopskortet och när ljuset tillåter fota de totalt fem korten det blev i går kväll. Och sen är det dopkort som gäller... efter scoutbokföringen. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0