Mojo Monday week 83

Jag kikar ibland i bloggen Mojo Monday, de har roliga skisser! Och den här gången bestämde jag mig för att göra kort efter skissen...

Jag klippte och klistrade, och någonstans stoppade hjärnan...



När jag klistrat fast alla papper insåg jag att jag glömde vrida på en pappersbit som jag tänkt mig. Jaja, kortet blev heeelt OK ändå, men det var bara att ge sig på det igen...



Och så här blev det!

Papper från Maja Design, blomstämpel från Cards of Maria - alltihopa finns i Cards of Marias webshop. Översta nålen från mitt Budapestfynd, nedre nålen kommer från Apidae/Sykompaniet. De små blingtrollsländorna är för övrigt också inköpta i Budapest. :-)

Short version in English: I do follow the blog Mojo Mondays, I love the sketches! Yesterday I decided to make a card out of the sketch for week 83, and I started with the lovely papers from Swedish Maja Design and a stamped flower från Cards of Maria. When I was finished I discovered that I had forgotten to turn one piece of paper as I wanted, so I had to make another card. That's the second card *smile* Over all a good night of creativity as I made two cards...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0