Joooooooobbigt...:)

Det är ju jobbigt att börja jobba igen efter semestern...:) Idag, nä INATT, ringde klockan tidigt och det var dags att kliva ur sängen och göra sig i ordning och gå till jobbet. Fyra veckors semester är över och nu är det tillbaka i trallen igen. Hemkommen är jag helt mosig i skallen trots en lugn dag på jobbet, helst av allt hade jag satt mig under ett träd med en kall dricka och struntat i allt. Eller gått och lagt mig en stund... Istället väntar matlagning och lite småplock innan det är dags att gå och lägga sig igen, klockskrället ringer ju lika tidigt i morgon.

Tur jag trivs på jobbet iaf :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Annica!

Javisst är det märkligt att klockan måste ringa mitt i natten`?Så onödigt liksom.smen det är som sagt tur att du trivs på ditt jobb,det underlättar.Jag trivs jättebra på mitt jobb också.

Visst var det massa gottiga blommor??Wild orchid beställde jag ifrån,och det var löjligt billigt och tog sammanlagt 5 dagar bara.Härlish.kram!

2009-08-11 @ 15:10:50
URL: http://pysselrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0