Litet set

I går på Kort i Fokus visar vi ett par set med samma tema som inspiration till bröllop och fester. Tanken är att de skulle vara hyggligt snabba att göra, passa ihop och ändå vara lite arbetade :) Så här blev mitt försök:



Siffrorna är embossade med ett enamelpulver, dvs ett pulver som blir lite tjockare och mer flytande-metallaktigt. Siffrorna är från Octoberstamps, en av mina favvisar :) Sen stämplade jag swirlarna med Watermarkdyna, för det ger så snygg ton i ton-effekt. Klart :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jättesött set du gjort!

Tack för kommentaren i min blogg och för tipset, det ska jag ta och testa! Det känns lite bättre idag så jag hoppas att det går över snabbt. :)

Kram Kicki

2009-08-08 @ 21:47:31
URL: http://kickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0