You rock!

Lite tuffare kort kan man behöva göra ibland, det här kortet var ett beställningskort från en kollega och visades i Kort i Fokus-bloggen tidigare i augusti. Vad hittar man på till en kille som fyller 20??? De flesta stämplar JAG har är på tok för "tjejiga" till en rockälskande snubbe som tar klivet ut ur tonåren, så jag fick hitta på något annat. Jag letade upp en elgitarr på Internet och ritade av den, även om den inte är korrekt (sambon kommenterade direkt att det fattades någon spak eller vad det var, men jag tycker den ser tillräckligt "elgitarrisk" ut :-)) så blir det tuffare än alla söta flickor och blommor som tycks finnas på mina stämplar.. Tuffa papper och ruffade kanter, en liten skruvbrad som håller ner det vikta hörnet och rejäla siffror som fått en liten blingrand (precis som gitarren) - jag blev rätt nöjd med det. Och det blev min kollega också :)



Vad tycks? Lite mer studs i det än mina andra kort va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0