Vackra rosor

En vanlig torsdag fick jag en otroligt vacker bukett rosor av min käre sambo, bara-för-att. Han är bättre på sånt än på att komma ihåg bemärkelsedagar, men det gör det lätt att förlåta glömda dagar. :-) Fotona tog jag nästan en vecka efter jag fick buketten, så den höll verkligen bra. På rekordträffen fick fotona äntligen hamna på en layout, som samtidigt blev ett DT-alster för Cards of Maria.

Jag har använt de ursöta rosenknopparna från Kort og godt som en liten dekoration på sidan, tyckte de passade så bra in på rosentemat. Den ljuvliga rosa pärlswirlen från Prima är verkligen pricken över i!

 

 

Närbild på rosenknopparna. Band från Apidae/Sykompaniet.

 

 

Pärlswirlen.

 

 

Jag hottade upp swirlen med lite extra bling. Det finns många olika färger på blinget, så det är bara att blinga på! :)

 

Å resten av prylarna köpte jag på Rekordträffen (papper, thickers och bokstavsstickers...) så jag minns inte varifrån de kommer :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jätte fint :d Du gör fina alster :d Ha de bäst

2009-12-05 @ 20:32:39
URL: http://ericasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Underbar lo och så fina rosor!

2009-12-07 @ 20:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0