ATC

Jag gjorde några ATCer i går, till en swapp med vilket-land-det-nu-var, och så här blev de:



Spillpapper, motiv som jag gjort redan tidigare med Perfect Pearls så de skimrar vackert och nu klippt sönder lite, och så lite Pearl Maker (finns hos Apidae/Sykompaniet - ett perfekt sätt att få precis så stora "halvpärlor" som man vill!) för den där gyllene extra touchen... klart! :)

ATC? Artist Trading Card, ett kort som är 64 x 89 mm (dvs 2,5 x 3,5 tum) som man byter eller ger bort. Perfekt sätt att testa nya tekniker och dessutom ganska kul småpyssel! Förvaras lättast i plastfickor för samlarbilder, typ Pokemonkort, så raida ungarnas avlagda samlarbildsamlingar och sno plastfickorna...:)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Dom blev kanonsnygga!



Sitter och funderar på mina ATCer som jag ska göra till swappen....Har du skrivit upp dig i tråden på Stämpelsnack? Det finns en sådan nu :-)



Kram Ingela

2009-02-09 @ 17:28:12
URL: http://scrappeliscrap.blogg.se/
Postat av: Erica

själv får ja inte till det med perfect pearls hur gör du???

2009-12-05 @ 20:34:08
URL: http://ericasscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0