Koma

Just nu verkar det vara koma här i bloggen :) Jag har inte haft tid att göra något, inspirationen saknas och livet är mest rörigt. Jag har fått reda på att jag ska in i ett projekt på jobbet och en vecka före projektstart vet vi inte vilka vi är (2 av 3 är klara, 2 ytterligare är oklara hur de ska höra till oss...), var vi ska sitta, om vi har prylar (skrivbord till exempel, KAN ju vara bra att ha... liksom datorer om vi nu ska ha datorjournaler... eller?) eller någonting. Hepp liksom :) Som grädde på moset finns ingen finansiering av projektet än, och jag vet inte var jag är anställd eftersom mitt nuvarande vik går ut 28/2. *asgarvar* Livet ÄR underbart! :)

Jaja, i går fick jag iaf röjt på dotterns rum och jag blev SÅ nöjd. Flyttade runt i hennes bokhylla och hade fixat nya plastbackar att sortera alla små mojänger, pryttlar och manicker en femåring anser är nödvändigt att ha. Och det är STORA backar så vi inte behöver idiotsortera när det ska röjas undan på kvällen eller före städning. Överför med andra ord min egen tanke om sortering till hennes rum så får vi se om det funkar bättre än tidigare. Bilder kommer så snart jag kommer ihåg att fota det!

Och som grädde på moset så lyckades jag faktiskt börja på en layout i går kväll, har en som jag ska göra till Scrappiz-bloggen och till den fick jag härliga Marrakech-papper och dekorationer från Ilona på Skaparlusten. När jag skulle hitta foton hittade jag TVÅ omgångar foton så det blir två layouter... och jag har en idé om ett kort OCKSÅ, så man kan väl säga att de sparkade igång min kreativitet lite :) Så ja Marie, du hade rätt - jag äääälskar dem :)

Kommentarer
Postat av: Maria B

O-häj, som Fanny säger. Fy. Ibland får man ta i från tårna o bara hoppas att det hjälper. Hörde på ylle-sången igår o sa nåt i stil med ullä. Hon låter som nån från Tornedalen på vokalerna.

2009-02-20 @ 09:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0