Sista dagen på Tradera

...ja, för den här omgången alltså! Hjälp mig nu att bli av med allt skrot som ligger här och skräpar, jag vill det ska booooort så jag får plats att pyssla igen... :)

Du kan alltså klicka

HÄR

för att komma till mina auktioner. Den länken funkar alltid, men det är inte alltid det finns auktioner. Omkring varannan vecka lägger jag ut en ny omgång, i runda slängar 60-100 auktioner per gång. Och jag har till minst tre omgångar till...:) Vanligen löper auktionerna från onsdag till onsdag eftersom jag är ledig på torsdagar och kan packa paketen då, men nästa gång blir det nog på tisdag i nästa vecka det kommer nya auktioner.

Jag rensar på så det blir nog mer än de tre omgångarna jag har till hittills, vi ska passa på att göra av med en hel del som bara ligger och som vi inte använder, så det blir mer än bara pysselsaker. Den här gången finns det cykelväskor, en ensidig spork och lite filofaxgrejor med också. Nästa gång vet jag inte vad det blir än, det får ni se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0