Äääääntligen fredag!

Idag ska jag försöka sluta tidigt på jobbet... Ha, blir väl som vanligt det... :) Sen ska jag iväg och fixa ett par småsaker innan jag hämtar Y och sen är det ta det lugnt som gäller. Jag och Y ska roa oss själva i morgon förmiddag, så det blir väl handla på Maxi och partaja loss på fiskbullar som gäller :) på eftermiddagen får vi besök av et par kompisar som det är alldeles för länge sedan vi träffade så det ska bli kul. Söndag är det dags för geocaching, det har varit lite dåligt med det den senaste tiden men nu så.. vi ska ta lunch med oss (lutar åt soppa i termos och goda mackor, men vi får se) och vara ute flera timmar. Skönt!

Vad hittar du på i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej på dej!

Vad kul att hitta din sida, detta är Lisa från Husie, Malmö!

Vilka underbara kort du gör, kan vi inte höras av?

Mvh Lisa

2009-01-31 @ 00:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0