Busy saturday

Idag blir en dag fylld av full rulle... efter en ganska hektisk vecka... men det ska väl gå det med!

Kommer ni ihåg shakerkortet med strössel? Idag fyller Thea 6 år och det är kalasdags. Gånger två! Det börjar med barnkalas så då lämnar jag av lilla Y på kalaset (hennes första kalas utan mamma! Hon är supertaggad...:)) och sen åker jag vidare till en av våra leverantörer till webshopen tillsammans med mamma och ska kolla in deras nyheter. När vi är klara där är det tillbaka igen och dags för mer kalas! Det blir inte mycket pysslat idag med andra ord... Jag ska ägna kvällen åt att fixa med bordet med nya saker som ska in i webshopen.. lite är inlagt (du har väl sett att vi har Pearl Maker till oslagbart pris???) och mer är på gång!

Som liten bonus och kompensation för den usla bloggveckan bjuder jag härmed på kortet jag skapade tilljanuari månads utmaning på Kort i Fokus:



Kottarna och texten kommer från Cards of Maria, blommorna och braden har vi i shopen.
Det finns fortfarande tid att göra ett bidrag till månadsutmaningen som sponsras av Scraplyckan. Läs mer om vad utmaningen går ut på, regler osv här!

Du kommer väl ihåg min utlottning här nedan? Gör ett inlägg med en länk i din egen blogg, kommentera inlägget nedan och du är med i utlottningen! Jag har sett att det är någon som har missat att göra kommentaren, även om jag inte minns vem det var...:)

Ha nu en riktigt skön lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0