Dags för REA hos Apidae/Sykompaniet!

Nu har vi dragit igång Apidae/Sykompaniets stora rea - vi har rensat och rensat för att göra plats för nytt, och det som ska väck säljer vi nu till toppenpriser! Det rasar in ordrar men vi uppdaterar så snabbt vi kan, så passa på att göra din beställning nu så har du större chans att få det du vill. En hel del reavaror finns i dessutom bara i ett mycket begränsat antal så det gäller att inte tänka för länge - då kan man missa chansen.

Vi har också en massa härliga nyheter - riktigt läckra band, en supersöt liten sax (som dessutom är BRA! :)), snygga kuvert och passepartoutkort, nya storlekar på cellofanpåsar... och mer är på gång! Vi har en hylla med nyheter som skall ut i butiken och dessutom kommer flera av våra stora leverantörer med ett större nyhetsutskick inom ett par veckor och där brukar finnas mycket matnyttigt. Kolla NYHETER då och då så ser du allt det nya som kommer. Kom ihåg - du kan påverka vilka varor som finns i butiken. Är det något just du saknar - maila oss så ser vi vad vi kan göra.

Det finns fortfarande vinnare i julkalendern som inte hört av sig om sina vinster. Vi har ingen möjlighet att se vem som fått vilket nummer så vi kan tyvärr inte hjälpa dig med det. Vi måste ha ditt meddelande senast den 18 januari, sedan är det tyvärr för sent.

Välkommen in i webbutiken önskar Annica och Elsebeth

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får ingen ordning på det här...

När jag går in i er shop, kan jag inte handla. Ser inte ens ut som en shop. Har inget att klicka på.

Är det fler som det är likadant för?

/Betty

2009-01-10 @ 16:38:12
URL: http://bettywahlborg.blogg.se/
Postat av: tris

Har saknat dig bäjby ;)



Har inte hört ett barr från elaka posten ännu. Jag skickar dig nya stämplar senare när ekonomin tillåter.



Största kramen!

2009-01-13 @ 16:52:25
URL: http://triscrap.blogspot.com/
Postat av: Saawan

Hej kikar in och berättar att jag har en liten award till dig i min blogg.



Kram!

2009-01-13 @ 20:55:31
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0