Layout i Scrappizbloggen

I går visades en av mina layouter i Scrappizbloggen. Jag hade snappat upp att de skulle göra layouter med det vackra bladet på kesolocken, och då gjorde jag den här:



Pappret vet jag inte var det kommer från, bladrankan är kesolocket som fått lite akrylfärg på baksidan, samma färg som på bokstäverna och runt fotot. Blommorna är de vi säljer i webshopen, charmen och sammetsrubonsen på bokstäverna hittade jag i lådorna. En ganska snabb layout när jag väl visste hur den skulle se ut, pappret och fotot valde jag för länge sedan men sen kom den inte längre :)

Kommentarer
Postat av: Betty

Åh, så snygg. En LO helt i min smak!

/Betty

2009-01-05 @ 17:49:27
URL: http://bettywahlborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0