Morr

Hade anmält lilla Y till en dans- och rytmikgrupp för barn, och det lät så bra. Hon sjunger jämt och har små dansuppvisningar osv... Har ju själv jobbat med den typen av anmälningar så jag fiskade ganska odiskret i hurvida den beräknades komma igång eller inte och jo, det räknade de med. Vi pratade om vilka åldrar det var och hon sa det var mest barn födda 04 eftersom 05-orna inte får börja förrän de fyllt 4 år, och det lät ju bra. Det visade sig att "de flesta" = ett (ETT!!!) barn, så gruppen var inställd. Och Y fanns inte ens med som anmäld... Jag är NÅGOT irriterad, den skulle börjat om mindre än en vecka och Y är så förväntansfull.. känns inte alls kul att berätta för henne att det inte blir något. Och inget besked fick vi om det heller eftersom hon inte var anmäld. Undrar om det finns fler? Hon står som preliminäranmäld om det blir en grupp som startar runt v 10 eller så, men det är ju låååååångt tills dess. Har iaf lyckats få tag i en Teaterlek-grupp, om den nu blir av.. det är bara Y och en till anmäld än så länge men å andra sidan är det en månad kvar tills den startar. Men skulle du känna något barn som är 4-5 år och vill gå på en teaterlekgrupp 6 ggr under våren i Malmö så ring ABF! :) Ska se om jag kan lirka med en liten tjej till, men de måste komma hem från sin semester först :)

Tja, dagens utbrott avklarat, nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: Mella

Vi ville anmäla Samuel på danslek men den gruppen blev full innan vi hann blinka. För 5-6 åringar finns det dans men jag tror att han mer behöver lek än seriös dans..jag vet inte hur stor skillnad det är på danslek resp. barndans? Men de sa att dottern var såå välkommen så ;)

Du har förresten en award att hämta i min blogg =)

2009-01-29 @ 14:23:28
URL: http://www.mellasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0