Utlottning

Nu är Apidae/Sykompaniets månadspaket klara för den här månaden och jag fick lite av varje över... så det satte jag ihop till en miniversion av den är månadens paket! Vill du vara med i utlottningen av paketet? Gör då ett inlägg i din egen blogg om utlottningen och länka till min blogg, kom sen tillbaka hit och lämna en kommentar där du anger din egen bloggadress så drar jag en vinnare om en vecka, dvs på söndag 25/1. Eller rättare sagt, du har på dig fram till midnatt den dagen så jag drar vinnaren först då :) Kom ihåg att skriva din mailadress också, den syns inte här i bloggen men underlättar när jag ska ta kontakt med den som vann...:)

Vad paketet innehåller? Mönstrade papper, dekorationer av olika slag... allt på ett tema (romantik den här gången :-)). Det är inte meningen att du ska kunna göra X antal kort av paketet, utan det är mer tänkt som en härlig blandning att plocka av och komplettera med det du har själv för att kunna göra fantastiska kort! Exakt vad som finns i är en överraskning...:)

Kommentarer
Postat av: Betty

Åh, är jag först! Är gärna med i utlottningen!

Har länkat hit..

Kram Betty

2009-01-19 @ 22:16:28
URL: http://bettywahlborg.blogg.se/
Postat av: FruB

Lägger genast upp en länk hit!

2009-01-22 @ 20:57:27
URL: http://[email protected]
Postat av: madelen

Jag vill också vara med i utlottningen.

2009-01-23 @ 13:04:29
URL: http://madelen.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0