Same same but different

Och eftersom jag FORTFARANDE inte fotat lådan och minibyrån från scrapkryssningen bjuder jag istället på några bröllopskort jag gjorde i höstas. Den minnesgode läsaren minns några av dem jag visade då, men de blev så poppis så jag fick göra fler. Stämpeln är densamma, upplägget likaså - men ändå är de olika!

Först några med ett band på vänstersidan:







En annan variant på dekorationerna, bandet trillade ner och blev vågrätt...







och sen glider det över i en dekoration vid knuten :)



Tjapp, det var dagens visning det!

Kommentarer
Postat av: Petra/peu

Kanonfina bröllopskort. Fin stämpel, varifrån kommer den?

2009-03-15 @ 12:43:28
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: DesignAnnique

Ärligt talat så minns jag inte var den kommer från... jag lånade den av en pysselkompis, flera gånger :)

2009-03-15 @ 12:51:49
URL: http://designannique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0