Student igen

Jag köpte mig ett begagnat alfabet av sötaste Cornelia, och Daisy kommer nog trivas bra hemma hos mig. Vi blev omedelbart kompisar och jag tycker hon är rätt dekorativ. Vi passar liksom ihop :) Jag var ju tvungen att testa henne direkt, så det blev ett studentkort. Igen :)



Använde cirkelpunchen och stansade ut en del av motivet, för att få cirklarna på det ena pappret att gå igen. Det mönstrade pappret är dels tryckt i färg och dels är det ett lager med typ embossing, också i cirklar, vilket ger en väldigt läcker effekt. Tyvärr syns det inte så bra på foto, och jag missade att ta en närbild.

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Nämen, hallå??!? Är hon sådääääär fin, Daisy?!!!! Hmmm... ångrar mej redan... S



Nädå. Vi kom inte alls överens, så det så. Men NI gör det, verkligen. Jättefint kort!!!!!

2009-05-26 @ 22:06:01
URL: http://www.raggsocka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0