Uppdaterad önskelista

Jag är ju med i födelsedagsswappar igen... så här kommer en uppdaterad önskelista, trots att jag inte fyller förrän i augusti :)

* Rosor och andra blommor på stjälk
* Ljusgrön pearl maker
* Trim w/Flair - självhäftande pappersspets från Flair Designs
* Stämplar med frukter och bär, helst EZ-monterade eller helt omonterade
* Stämplar med lite tuffare motiv och lite manligare motiv, helst EZ-monterade eller helt omonterade
* Textstämplar från Forma Hantverk - de som är lite snirkliga och har använts i juni månads utmaning på Kort i Fokus 2008, dvs Tack, Lycka till och Grattis, jag kan även tänka mig Till brudparet.
* Snygga textstämplar av olika slag - både enstaka ord och snitsiga meningar. Det är alltså inte bara Formas som "duger" men just de har jag OCKSÅ förälskat mig i, liknande stil eller helt annorlunda går också bra...:)
* Blå distressdyna - minns inte riktigt vilken det är men den ska vara BLÅ, inte blågrå
* Thickers av alla slag
* Swirlar - rubons och stämplar
* Blingbårder och blingswirlar av alla de slag och färger
* Scallop-blad till Cutterpede
* QK-die med pepparkaksgris, om någon nu skulle ha råkat tröttna på sin.. även andra användbara juldies, som klockan, funkar bra - ska ha dem ffa till tändsticksaskar. Har julkrans, snöstjärna (den femuddiga qk 0214), adventsljusstake, järneksblad, miniljus, tändsticka och ljusstake från QK, stor snöstjärna m embossingfolder och flera små snöstjärnor från CB. Har en Double Do XL så den tar alla märken på dies om någon har något annat användbart över...:)

Sen är det önskelista till släkt och sånt;
Jag drömmer om ett klinkergolv i tvättstugan så bidrag till det mottages tacksamt. Jag skulle behöva en ny cykelhjälm också, min gama är nog runt 6 år gammal och börjar behöva bytas ut. Och av de stora pysarna önskar jag mig en totalstädning av köket, från golv till tak och inklusive i skåp och bakom spis/kylskåp osv. Och så naturligtvis snälla, glada barn och det obligatoriska klockarmbandet. :)

Senast uppdaterad 090814

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0