Älskad

Och så en liten layout till...

Jag har fått totalt dille på metalldekorationerna och de stora vita blommorna från Cards of Maria - de är så tacksamma att arbeta med! När jag var på Rekordträffen och skulle göra en layout på temat kärlek och jag inte hade några "standardfoton" när det gäller just kärlek (sambon, dottern osv) så hittade jag det här fotot i min samling. Y's älskade "mysefår", förevigad hängandes i nosen medan hon tittar ut genom fönstret under en biltripp till Norrbotten, en trogen följeslagare i både vått och torrt. Kan ju berätta att idag är hon ÄNNU tuffsigare :)



Jag har använt det otroligt vackra pappret Du&Jag - Förälskade från Maja Design, det är så gulligt med sina snirklar och små små hjärtan.



Återigen blev det en blomma i flera lager, den här gången med den stora blomman stämplad i grönt och chalkad i Creamy Brown och med en brun ros från Inkido i mitten.

Kommentarer
Postat av: Chruss

Jösses så läcker LO!!!

Färgerna och dekorationerna är ju helt perfekta!

Åsså är lilla fåret ljuvligt!

2009-11-06 @ 08:51:33
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Men hjälp vilken gullig lo!

Helt perfekt till det temat, tycker jag.

Fåret är supersött!

2009-11-06 @ 19:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0