World CardMaking Day

I Kort i Fokus forum pågår just nu några utmaningar med anledning av World CardMaking Day. Till första inspirationsinlägget i bloggen har jag använt det här kortet:



Ett muffinskort! Bandet kommer från Apidae/Sykompaniet, stämpeln vet jag inte var den är från för jag har lånat den :) Färgläggning med Tombows. Själva kortet är gjort på Rekordträffen med en spillbit från en annan utmaning på Rekordträffen :)

Första utmaningen är jag också inspiratör till, då används det här kortet:



Ett julkort med den underbara God Jul-stämpeln från Cards of Maria! Även pappret kommer därifrån.

Jag blingade vissa detaljer på God Jul:



Blinget kommer självklart från Cards of Maria :)

Rivna och chalkade kanter:



Det var det det. Det kommer mer kort, jag lovar. Real Soon Snart...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0