Pärlat

I söndags eftermiddags satt alla tre tjejerna här hemma och pärlade i godan ro. Vår nya lampa i taket lös så intensivt och trevligt (tack käre sambo!) och man såg verkligen vad man gjorde. Jag bestämde mig för att pärla ett halsband, och så här blev det:



Jag blev rätt nöjd, funkar visserligen bäst på sommaren men jag tror det kan vara lite fräsch-krispigt på vintern också :)

Några närbilder:



Hänget, med en "krossad" glaskula, kommer från ett armband jag fyndade på Glitter, sådana här pärlor i flera storlekar.. yummy! Strassrondellen är också en av mina favvisar, den ger verkligen det där lilla extra! Finns hos Apidae/Sykompaniet om någon skulle behöva...:)



Älskar de rosa "såpbubblepärlorna".. tänkte först sälja dem på Tradera men ändrade mig :) Sen är det ceriserosa, vita och turkosa sötvattenspärlor, skimrande små transparenta glaspärlor och ett par större skimrande transparenta runda pärlor.

Kommentarer
Postat av: Petra/peu

Finns det någonting du inte hinner med????

2009-09-09 @ 17:23:12
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com
Postat av: Petra/peu

Finns det någonting du inte hinner med????

2009-09-09 @ 17:23:56
URL: http://www.underbartarkort.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0