Kamelsafari och knäppisar på cykel...

Idag var vi på kamelsafari. Då åkte vi i sådana här bilar...



Kan ju säga att det fläktade kring öronen när de kanariska förarna drog på för fullt på vägarna :)

Det här är vår kamel:



Efter kamelsafarin (där bilderna ligger i mobilkameran... förstås! Och den kabeln har jag inte med mig...) åkte vi upp i bergen. Vägarna såg ut så här:



Och så här:



Och då träffar vi på sådana här, i mängder...



CYKLISTER! Folk är bra snurriga, hade aldrig i livet fått för mig att CYKLA i de &#¤"/&%¤ backarna. :)

Under kamelsafarin hittade Y en ny kompis, och de badade och lekte på eftermiddagen.



Nä, ni ser inte mycket mer av kompisen än en bit av en rosa tröja, det räcker så bra när man inte vet om det är OK :)

Over and out för idag!


Kommentarer
Postat av: Sindra

Vad härligt ni har det! Rida kamel är kul! Det gjorde jag på en strand i Agadir, inte på kamelsafari. Ja, inte skulle då jag komma på tanken att cykla på dom där vägarna! :O

Härliga bilder! :)

Kramis

2010-02-10 @ 12:13:04
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0