Bästa Erica

Så var det dags för ännu en layout från mig, den här gången med en liten extra tvist. Julpapper har vi väl allihopa, men de går faktiskt att använda till mer än jullayouter och julkort!

Jag har gjort en layout om min bonusdotter, en av de bästa döttrar man kan önska sig. Egensinnig, envis och med ett hjärta så stort så stort! Foto är taget en kylig sommardag i Norrbotten när jag satt och lekte med kameran, och jag bara älskar det. Jag valde att plocka upp den varma röda färgen från huset i bakgrunden för att ge bilden värme, och då passade julpappret Glögg och pepparkaka från Maja Design perfekt! Det prickiga pappret är även det ett Maja-papper, Nykära från Du & jag-serien. Det enfärgade röda hittade jag i samlingarna här hemma.

Bakom fotot satte jag spetsar över varandra. Rivna och chalkade kanter förstås!

Några vackra nålar och ett par charms fick också följa med.

Den otroligt vackra pärlswirlen lyfter verkligen layouten och ger liv och rörelse till den.


Och som vanligt - vita blommor som chalkas och får en metalldekoration!

Maja Design-papper, pärlswirl, vita blommor och metalldekorationer hittar du hos Cards of Maria, spetsar och nålar hittar du hos Apidae/Sykompaniet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0