Minikort

Häromdagen knepade jag ihop några minikort till... de är så behändiga att ha när man ska ge bort en present eller en blomma, eller ska skicka något litet till någon.



Och fort går det! Dessa gjorde jag när jag satt och sorterade mina spillpapper, jag hade redan gjort en packe minikortsstommar och sen var det bara att kapa till lite mönstrade bitar. Dunkade dit stämplade grattis på löpande band och sen fick några stickers komma till användning. Ett par redan fixade motiv (regnbågen och blomraden) fick också komma med. Klart!

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Tar mig en tur via ”min bloggrunda” sida. Om du tycker det är olämpligt så plocka bort min kommentar. Det är så farligt att surfa runt för jag måste titta på det du gjort sedan sist.



Underbara små kort. Jätteläckra.



Jag vill bara berätta att vi har rea på Articsisters stämplar i helgen så vi får rum med de nya som kommer in. Vi öppnar upp med 50 % rabatt. Ett perfekt tillfälle att fynda fina textstämplar inför tillverkningen av Alla hjärtansdagkorten. Vi har REA från fredag den 14 januari till söndag den 17 januari.



Välkommen in

Lisbet

Articsisters

2010-01-15 @ 08:39:14
URL: http://www.articsisters.blogspot.com
Postat av: Petra

Åh, så mycket fina kort du gjort!



Min tacopaj består av ett pajskal (i princip som en omelett) gjord på gägg, grädde och smält smör. Får stelna till i ugnen (225 grader). Bryn köttfärs med vitlök, lite tomatpuré och tacokryddor. Lägg på skalet, dekorera med halva körsbärstomater och lökringar. Gör en röra på 2 dl riven ost, 1 dl grädde och 0,5 dl cremefraiche, häll överst på pajen. I ugn tills du tycker den fått lagom med färg. Klart!

2010-01-15 @ 08:58:26
URL: http://petraunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0