*suck*

Blev med ens så totalt omotiverad. Har hållit igång hela dagen med kalasförberedelser, vi har handlat, gjort både köttfärssås och köttgryta (barnkalas med lunch 11-13 och vuxenkalas med tårta 15-17 med möjlighet till smaskig rengryta efteråt), plockat fram muffinsarna som ska få frosting, fixat lunch, gjort en piñata och fyllt med godispåsar (som vi också fixat till idag) och nu tog orken bara slut. Och vi som ska blåsa upp ballonger och göra frosting och jag vet inte allt, och jag bara Vill Inte. Jag vill krypa upp i soffhörnet med min bok och försvinna från omvärlden. Men det går inte så istället ska jag gå och hänga de nyinköpta påslakanen som precis tvättats, så kanske de har en chans att bli torra tills vi ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0