Gamla layouter

Tja, vi kör väl ett litet race med gamla layouter som jag inte är säker på om jag har visat upp eller inte... har ju inte hunnit fota de kort jag gjorde på pysselträffen igår, så ni får hålla tillgodo med det här :)

En layout om när vår blå volvo passerade 50.000 mil. Det är respekt!



Sötaste Y. Enkel layout med cardstock, en overlay och två sorters bokstäver. Jag har haft den liggande hur länge som helst (typ 2 år!) men vad jag än gör så funkar det inte att lägga till mer. Den ÄR färdig :)
Ringen över ögat är blänk i overlayen, inte en skada på Y. Bara så ni vet :)



En liten badbrud. Mormor och morfar har ju inget badkar, men bada vill man. Då får man bada i baljan. Hon klämmer fortfarande ner sig i den även om hon är mer än dubbelt så gammal nu :)



Skönaste stilen... hon är drygt 2 år på bilden och satt ofta och lekte med E's pilatesboll, gärna halvliggandes med fötterna på bollen.



Tja, det var några layouter det. Fler kommer, jag har en trave som jag inte vet om jag publicerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0