Luciafirande

Ja, inte nu alltså, men i december förra året var det luciatåg på Y's dagis, och då tog jag ett visserligen lite suddigt men mycket stämningsfullt foto på henne och hennes kompis H. De var så attans söta! Fotot passade perfekt nu när jag fick så härliga papper från Cards of Maria, så det fick raskt bli en DT-layout!



Jag använde ett papper från Graphic45 som heter Dragonfly Duet, egentligen inte ett julpapper men till just det här passade det så bra! Jag höll det ganska enkelt för att låta fotot få vara i fokus, så det blev bara titeln och en dekoration i övre vänstra hörnet.

Dekorationen gjorde jag av dekorationsknoppar och ett sammetslöv



Några små självhäftande halvpärlor som dekoration.



Runt kanterna på fotot rispade jag med en sax.



Nu börjar jag pigga på mig lite igen, har varit så ruskigt trött de senaste dagarna så jag har knappt kunnat hålla mig vaken på kvällen. Och det är inte likt mig. Men nu är jag nog på gång igen, är till och med lite pysselsugen nu när jag sitter här och väntar på att lillstumpan ska somna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0