Och ännu mer gammalt..

Jag kör på med lite fler gamla layoter, i väntan på att jag sk hinna fota det nya. Och nu kör jag bara på, utan tema eller något - bara gamla layouter i en salig röra! :)

Y på Knytte, layout påbörjad på Scrapeventet för typ två år sen...




Julen 2006... Storasyster och lillasyster hjälps åt. I vår familj har vi ingen tomte som kommer utan barnen hjälps åt. Y tror inte på tomten, det har hon aldrig gjort eftersom vi inte fixar att ljuga för henne (och varför skulle VI få ljuga när vi hela tiden försöker lära henne at HON inte får ljuga???), däremot är sagan om tomten något vi pratar om varje jul och vi låtsas att tomten kommit med plastbackar med julklappar och satt dem på golvet till oss så vi får packa upp dem i en hög inför julklappsutdelningen. Och vi låtsas att det är tomten som kommit med paketen i paketkalendern, för även om hon vet att det är jag som gjort den är det fnissigt roligt att låtsas att det är tomten. Det går precis lika bra det :)



Och så en gammal, gammal knyttebild! Y är inte mer än knappt 2 år och hur söt som helst när hon studsar kring bland löven.





Och här är hon 2,5 år och galen i "kepp" (tejp), hon kunde sysselsätta sig i timmar med att klippa tejpbitar och sätta fast. Märklig lek, men kul hade hon :)



Så, det var dagens skörd. Det finns ännu mer i gömmorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0