Blandade kort

Nu ska jag ta och visa lite kort jag gjort tidigare... tänkte "hinna ikapp" med korten från Kort i Fokus, så jag kan lägga ut dem allteftersom. Jag väljer ut några och sen blir det nog bara nya kort därifrån hädanefter. :-)

Det här kortet är tänkt som ett lite annorlunda "grattis till bebisen"-kort, jag tycker den lille dinon är SÅ söt!

Det var min premiär med Tildapennorna, eller rättare sagt - första gången jag fick till det någorlunad. Så nu måste jag nog skaffa mig några till trots allt, gillar effekten av dem...

image78

Nästa kort är från när vi hade semestertema. Jag älskar den där gladspralliga Filuren, han är bara SÅ söt. Egentligen blir han så där glad för att han får ett brev av Post-filuren, men jag har klippt isär stämpeln och använder dem minst lika mycket var för sig. Övre pappret är en spillbit från ett projekt på Scrapevent of Scandinavia, så det är tredje (eller fjärde?) alstret med papper från det projektet. Jag älskar spillbitar! :-)

image79

Och så ett kort i en helt annan stil. Här "halvliftade" jag mig själv från ett kort jag gjorde till en cybercrop på Scrappiz, jag tycker det är så läckert med blommorna och det lilla stämplade biet. Det är lite risk för ytterligare varianter på det framöver...:-) Orginalkortet jag gjorde hittar ni här.

image80

Sista kortet ut för idag är ett kort jag gjorde till cardJacked för några veckor sen.. Uppmärksamma läsare känner säkerligen igen pappret - det är ytterligare ett med samma papper som när jag gjorde 10 kort Lika fast olika.

image82

Så, det var dagens titt.. håll utkik, för nu ska jag försöka uppdatera lite flitigare. I morgon, om jag hinner och kommer ihåg det, kommer kort och layouter som jag gjorde på Uppysslingen i Uppsala i lördags. Blir det en repris och du kan komma - gör det, vi hade SÅ trevligt! Härmed vill jag rikta ett ordentligt tack till Maria på Cards of Maria för en härlig tillställning, och ett stort tack till alla deltagare för en härlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Annica!
Håller med dig,det var så kul att få träffa er alla!!
Jag har inte haft så kul på jag vet inte hur länge.
Vad mycket fina kort du gjort,har inte kommenterat dom ordentligt,sorry.Filuren är verkligen supersöt,och spillbitar är alltid roligt.
kram Helena

2007-09-04 @ 09:27:37
URL: http://pixelitpyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0